„Счетоводител“ (1 щ. бр. по заместване)
О Б Я В А
Централната избирателна комисия обявява подбор за заемане на длъжността „Счетоводител“ (1 щ. бр. по заместване) в администрацията на Централната избирателна комисия (ЦИК).
І. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
1. Образование – висше;
2. Образователно-квалификационна степен – Бакалавър;
3. Професионална област – “Социални, стопански и правни науки”.
Професионално направление – Икономика.
4. Минимален професионален опит – 2 години.
5. Кандидатът да не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер, не е поставен под запрещение и да не е лишен по съответния ред от правото да заема посочената длъжност.
6. Да не са налице основания за установяване на конфликт на интереси с членове на Централната избирателна комисия и служители от администрацията на ЦИК.
7. Компютърна грамотност.
ІІ. Допълнителни специфични изисквания:
Познаване и умения за работа с нормативната уредба във финансово-счетоводната дейност, в бюджетната сфера и умения за работа със специализирани счетоводни програмни продукти и ТРЗ софтуер; организационна и комуникативна компетентност. Минимален професионален опит от 2 години в бюджетната сфера се счита за предимство.
ІІІ. Допълнителни умения и квалификации:
Умения за ефективна работа в екип и професионална отговорност.
ІV. Кратко описание на длъжността:
Осигурява спазването на нормативните актове и следи за тяхното законосъобразно изпълнение във финансово-счетоводната област.
Участие в дейностите по планиране, разпределение и отчитане на годишния бюджет на Централната избирателна комисия и план-сметките за произвеждане на всички видове избори и национални референдуми и прилагане на нормативната уредба при планирането, разходването и отчитането на финансовите средства на ЦИК.
Текущо счетоводно отчитане на стопанските операции в Централната избирателна комисия.
V. Етапи на провеждане на процедурата за подбор:
1. Подбор по документи.
Кандидати, които не отговарят на изискванията за заемане на длъжността по раздел І, не се допускат до участие в следващи етапи на процедурата.
2. Решаване на тест със затворени въпроси и практически задачи.
С теста се оценява познаването на законодателството и аналитичната компетентност във финансово-счетоводната област и в бюджетната сфера, финансовия контрол, трудовото, осигурителното, изборното законодателство и др.
3. Интервю.
С интервюто се оценяват както познанията в специфичното законодателство, така и аналитична, комуникативна, организационна компетентност и др.
Методиката за оценяване се съобщава на кандидатите преди решаването на теста.
VІ. Необходими документи за участие:
1. Заявление за участие в процедурата за подбор в свободен текст, адресирано до Централната избирателна комисия, с посочен адрес за кореспонденция, актуален телефонен номер и електронна поща.
2. Декларация в свободен текст за липса на ограниченията, посочени в т. 5 и 6 от раздел І.
3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и специалност. Дипломи, издадени в чужбина следва да бъдат признати по реда на Наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища.
4. Копия от документи за придобита допълнителна квалификация – ако има такива.
5. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
6. Автобиография.
VІІ. Срокът за подаване на документите е 10 (десет) работни дни, от датата на публикуване на обявлението на интернет страницата на Централната избирателна комисия..
VIII. Документите за участие в подбора се подават лично или чрез упълномощен представител с нотариално заверено пълномощно всеки работен ден от 9,30 до 12,00 и от 13,30 до 16,30 часа в Централната избирателна комисия, гр. София, сградата на Народното събрание, пл. „Княз Александър І“ № 1, вход от страната на бул. „Дондуков" или по електронен път подписани с електронен подпис.
Лице за контакт Р. Цветанова – главен експерт „Човешки ресурси и ЗБУТ“, телефон за връзка 02/939 37 42 (вътрешен телефон 37 42). При подаване на документите на кандидатите се връчва копие от длъжностната характеристика за изпълнение на длъжността.
IХ. Срокът за решаване на теста и практическите задачи и провеждане на интервюто е не по-рано от 7 (седем) дни, от датата на обявяване на списъка на кандидатите, които отговарят на минималните изисквания на интернет страницата на ЦИК. В случай на промяна на срока кандидатите се уведомяват на посочения от тях телефон и/или по ел. поща и чрез съобщение на интернет страницата на ЦИК.
Х. Назначаването се извършва след решение на ЦИК. Длъжността се заема при условията на чл. 68, ал. 1, т. 3 от Кодекса на труда, като срокът на изпитване се определя на 6 (шест) месеца в полза на работодателя.
ХІ. Списъците и всички други съобщения във връзка с процедурата за подбор, включително за класиране и за назначаване, се обявяват на интернет страницата на ЦИК.
ХІІ. Брой работни места, за които е обявен подборът – 1 щатна бройка (по заместване).
ХІІІ. Минимален размер на основното трудово възнаграждение – 2200,00 лева.