НАЧАЛНИК НА СЕКТОР
На основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител и чл. 14 от Наредбата за провеждането на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители, МЗ № 8121з-477/09.04.2024 г. относно възлагане на правомощия на орган по назначаването по служебното правоотношение с държавните служители по чл. 142, ал. 1, т. 2 от ЗМВР и заповед рег. № 8121 К - 4518/08.04.2024 г., обявява конкурс за заемане на 1 (една) вакантна длъжност
НАЧАЛНИК НА СЕКТОР
„Управление на собствеността и материално осигуряване“ към отдел „Управление на собствеността“ при Академията на МВР, длъжностно ниво 7, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията, наименование на длъжностното ниво: ръководно ниво 7А.
І. Минимални и специфични изисквания за длъжността:
1. Образователно-квалификационна степен - „бакалавър“.
2. Професионална област - съгласно ПМС 125/24.06.2002 г.
3. Професионален опит - 3 години или минимален ранг III младши.
4. Кандидатите да отговарят на изискванията на чл. 7 от Закона за държавния служител (ЗДСл).
5. Да притежават или да получат разрешение за достъп до класифицирана информация до ниво на сигурност „Секретно“. Съгласно чл. 10д, ал. 4 от ЗДСл., актът за назначаване се издава в 14 - дневен срок от получаването на разрешението за достъп, когато не е представен такъв документ.
ІІ. Кратко описание на длъжността, съгласно длъжностната характеристика:
- Подпомага началника на отдела при управлението на собствеността на Академията на МВР;
- Организира и контролира дейността по направление на дейност;
- Отговаря за стопанисването и правилната експлоатация на предоставените материално-технически средства и недвижима собственост на АМВР;
- Изготвя отчети и анализира материално-техническото осигуряване в съответствие с поставените му задачи и на тази база предлага на началника на отдела мероприятия за усъвършенстване на организацията и дейностите по материално-техническото осигуряване;
- Анализира и обобщава заявките от структурите на академията за материално-техническо осигуряване и социално обслужване по отделни видове разходи, политики и програми в стойностно и натурално изражение;
- Създава организация за изпълнението на утвърдения бюджет за материално-техническо осигуряване и социално обслужване и разчета за централни разходи и доставки;
- Организира и осъществява доставки, услуги, строителство и ремонти, за които не се изисква провеждане на процедури по реда за възлагане на обществени поръчки;
- Осъществява системен контрол по съхранението на материалните и стокови ценности, тяхното разходване и стриктно спазване на документите, регламентиращи тяхната отчетност;
- Осъществява методическо ръководство, контрол и помощ по направлението на дейност;
- Изготвя и следи за изпълнение на договорите за наем, сключени по ЗДС и ППЗДС;
- Организира поддържането на чистота в сградите на АМВР и прилежащата територия;
Осигурява взаимодействие и съгласуваност в работата на сектора с другите структурни звена на МВР.
III. Начин за провеждане на конкурса:
- Решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията, в която е конкурсната длъжност.
- Интервю.
ІV. Граници (от - до) на заплатата, определена за длъжността за степен 1 - от 933 лева до 2050 лева, съгласно Наредба за заплатите на служителите в държавната администрация (НЗСДА).
При назначаване на кандидата спечелил конкурса, се определя основна месечна заплата по Приложение 1 към Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и съгласно Вътрешните правила за заплатите в МВР.
V. Необходимите документи, които кандидатите следва да представят за участие в конкурса са:
1. Писмено заявление за участие в конкурса по образец съгласно Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл).
2. Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл - по образец.
3. Копие от документ за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността. Когато дипломата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.
4. Копие от документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит.
5. Копие на документи за придобит ранг, при наличие на такъв.
6. Копие от други документи, свързани с изискванията за заемането на длъжността.
Кандидатите следва да имат предвид обстоятелствата посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл, както и задължението им при класиране да представят необходимите документи за проучване за издаване на разрешение за достъп до класифицирана информация съгласно ЗЗКИ и Правилника за прилагане на ЗЗКИ.
Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
VІ. Място и срок за подаване на документите за участие:
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник. Срокът за подаване на документите е 10-дневен от датата на публикуване на обявлението за конкурса, на адрес: гр. София, бул. „Александър Малинов“ № 1 в стая 506, всеки работен ден от 09.00 ч. до 11.00 ч. и от 13.00 ч. до 16.00 ч. Телефон за контакт - 02/9829316
Документите може да се подават и по електронен път на електронен адрес: [email protected], като в този случай заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
VІІ. Оповестяването на конкурса, списъците и други съобщения във връзка с конкурса да бъдат обявени на електронната страница на дирекция „Човешки ресурси” - МВР.