Главен експерт – 1 /една щатна бройка/ в местна дейност: „Други дейности по икономиката“ в община Сливен
Кратко описание на длъжността, съгласно длъжностната характеристика:
· Ефективно провеждане и реализиране на инвестиционната политика в областта на строителството и поддържане на обектите от техническата инфраструктура, собственост на Община Сливен.
· Разработване на анализи и оценки свързани със строителството, реконструкцията и поддържането на общински улици, пътища и инженерни съоръжения.
· Участва в разработването на краткосрочни и дългосрочни инвестиционни програми на Община Сливен.
· Участва в работни групи, комисии и други органи в кръга на неговите компетенции.
. Минималните изисквания съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията, както и специфичните изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на съответната длъжност са:
1) Минимална образователна степен за заеманата длъжност: “Бакалавър“ по чл. 42, ал. 1, т. 2, б. „б” от Закона за висшето образование;
2) Област на висшето образование: Техническо;
Професионално направление: “Строителен инженер, геодезия, транспортно строителство”;
3) Минимален професионален опит за заемане на длъжността: минимум 2 (две) години;
4) Компютърна грамотност - MS Office /Word, Excel/, Internet; работа с правно-информационни системи „Апис” или „Сиела” e предимство;
2. Етапи на подбора:
2.1. Допускане по документи.
2.2. Събеседване с допуснатите кандидати.
Допуснатите до събеседване кандидати ще бъдат уведомени допълнително за мястото, датата и часа на провеждането му.
3. Необходимите документи за кандидатстване:
3.1. Заявление за участие (свободна форма);
3.2. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен.
Диплома за висше образование или друг аналогичен документ, издаден в чужбина следва да бъде признат по реда на Наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища.
Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти (регистърът съдържа данни само за завършилите след 1 януари 2012 г.), в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
3.3. Професионална автобиография на български, в Europass формат;
3.4. Копие от документ удостоверяващ, продължителността на изискуемия професионален опит (трудова, служебна, осигурителна книжка или аналогичен документ съгласно законодателството на друга държава (ако професионалния опит е придобит в чужбина);
3.5. Други документи, свързани с изискванията за заемането на длъжността;
4. Документите следва да бъдат представени лично или чрез пълномощник, в 30 /тридесет/ - дневен срок след публикуване на обявлението. Документите се подават в деловодството на Общинска администрация – Сливен, булевард “Цар Освободител” № 1 в срок до 05.01.2026 год. – включително/ всеки работен ден от 09:00 до 12:00 и от 14:00 до 16:00 часа.
5. Обявлението се публикува във следните портали за търсене на работа с интернет адрес: www.zaplata.bg., www.jobs.bg., както на сайта на община Сливен: mun.sliven.bg., /Раздел “Най - търсено“ – Обяви за работа - Работни места/.
Лице за контакт: Никола Младенов – Началник на отдел “Техническа инфраструктура“ - предоставя на кандидатите необходимата информация, включително и примерна длъжностна характеристика за длъжността, уведомява за пречките по назначаване на кандидатите.
Телефон за контакт: 044/611 254
