Ръководител на звено „Вътрешен одит“
ОБЩИНА ШУМЕН ОБЯВЯВА КОНКУРС ЗА
РЪКОВОДИТЕЛ НА ЗВЕНО „ВЪТРЕШЕН ОДИТ“
1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:
1.1. Степен на завършено образование – магистър;
1.2. Област на висшето образование „Социални, стопански и правни науки“; Професионални направления „Икономика“, „Право“;
1.3. Ранг III младши или професионален опит – 4 /четири/ години трудов и/или служебен стаж в т. ч. не по-малко от 3 /три/ години в областта на вътрешния или външния одит.
1.4. Да притежава сертификат „Вътрешен одитор в публичния сектор”, издаден от Министъра на финансите или валиден международно признат сертификат за вътрешен одитор, съгласно чл. 19, ал. 2, т. 4 от Закон за вътрешния одит в публичния сектор
2. Начин на провеждане на конкурса:
Конкурсът за заемане на длъжността ще се проведе на три етапа:
- решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията;
- практически изпит;
- интервю.
3. Документи за участие в конкурсната процедура:
3.1. Заявление за участие в конкурса, съгласно Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл, към което се прилагат:
3.1.1. Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
3.1.2. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, поддържан от Министерството на образованието и науката, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
3.1.3. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
3.1.4. Копие на сертификат за „Вътрешен одитор в публичния сектор” издаден от Министъра на финансите или на притежавания валиден международно признат сертификат за вътрешен одитор, съгласно чл. 19, ал. 2, т. 4 от Закон за вътрешния одит в публичния сектор;
3.1.5. Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
4. Място и срок за подаване на документите за участие:
4.1. Гореизброените документи се подават лично от кандидата или чрез упълномощено лице в Общинска администрация гр. Шумен бул. ”Славянски” № 17, ет. 2, стая № 237.
4.2. Документите може да се подават по електронен път на [email protected], като в този случай заявлението по т. 3.1 и декларацията по т. 3.1.1. следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
Срок за подаване на документите: до 17:00 часа на 22.05.2024 год.
5. Обявлението за конкурса, както и всички съобщения, свързани с него, се поставят интернет страницата www.shumen.bg на Община Шумен.
6. Допускането до участие в конкурса ще се извърши от конкурсна комисия, която в срок до 7 дни от крайната дата за подаване на документите, ще изготви списъци на допуснатите и недопуснати кандидати, ще определи датата и мястото на провеждане на конкурса и ще ги обяви на интернет страницата www.shumen.bg на Община Шумен.
7. Кратко описание на длъжността, съгласно утвърдената длъжностна характеристика:
7.1. Цел на длъжността: Независима и обективна дейност за предоставяне на увереност и консултиране, предназначена да носи полза и да подобрява дейността на Община Шумен. Чрез изпълнение на служебните си задължения, ръководителят на Звено „Вътрешния одит“ подпомага дейността на Община Шумен за постигне целите й, чрез прилагане на систематичен и дисциплиниран подход за оценяване и подобряване на процесите за управление на риска, контрол и управление.
7.2. Области на дейност: Ръководи звеното за вътрешен одит при изпълнението на одитни ангажименти за даване на увереност и консултиране, и подпомага организацията за постигане на целите й, като:
7.2.1.Идентифицира и оценява рисковете в организацията.
7.2.2. Оценява адекватността и ефективността на системите за финансово управление и контрол по отношение на: идентифицирането, оценяването и управлението на риска от ръководството на организацията; съответствието със законодателството, вътрешните актове и договорите; надеждността и всеобхватността на финансовата и оперативната информация; ефективността, ефикасността и икономичността на дейностите; опазването на активите и информацията; изпълнението на задачите и постигането на целите.
7.2.3. Дава препоръки за подобряване на дейностите в Общината.
8. Размер на основната заплата за заемане на длъжността: не по-малко от 1 800 лв., съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.
(Размерът на основната заплата се определя съгласно чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, съобразно годините притежаван професионален опит от кандидата, спечелил конкурса.)
За информация:
Адрес: гр. Шумен бул. ”Славянски” № 17, ет. 2, стая № 237.
http://www.shumen.bg/
Телефон за контакт: 054/ 857 642, 716
За контакти: Мутафчиева, Христова