Accounting assistant
Aqua Fin Hub е счетоводна и консултантска къща с посветен фокус върху индустриите аквакултури и недвижими имоти. Днес ние обслужваме някои от лидерите на българския пазар, като предоставяме счетоводни услуги, бизнес и финансови консултации, управление на активи, правен съвет и други.
Търсим да привлечем към нашия екип Асистент в счетоводен отдел.
Отговорности:
- въвеждане на данни в ERP система
- обработка и подреждане на документи
- издаване на фактури
- обработка плащания, вземания и задължения
- обработка на ТРЗ
- други административни дейности
Изисквания:
- добри организационни и междуличностни качества
- внимание към детайла
- способност да обработва няколко задачи ефективно и оптимално
- опит с Ексел и Word
- опит в сферата не е задължителен
Нашето предложение:
- 4-часов работен ден с възможност за гъвкаво работно време.
- фирмено обучение
- работа в позитивна работна среда
- възможност за развитие и кариерен път в компанията
- отлична локация в гр. София, на бул. Витоша
Ако желаете да се присъедините към нашия екип, моля изпратете актуална автобиография. Контакт ще бъде осъществен само с кандидатите, одобрени след предварителния подбор по документи. Документите на всички кандидати ще бъдат разглеждани в условията на строга конфиденциалност.