Експерт здравословни и безопасни условия на работа
Консултира и подпомага работодатели, длъжностни лица и работещите при организиране дейността по здравословни и безопасни условия на труд в обслужваните предприятия от СТМ.
За заемане на длъжността лицето трябва да се запознае с основните нормативни актове и документи имащи непосредствено значение за изпълнение на трудовите му задължения и ежедневно да се позовава на тях.
Основни задължения на длъжността:
- Осъществява оперативна дейност, свързана с обработка на текстове и документи в неизменящи се условия с необходимата точност и коректност на обработваните документи.
- Отпечатва обработваните документи, окомплектова ги по указан признак, предава ги за ползване на хартия или по електронен път и ги съхранява по установените правила за дейността на услугата.
- Осъществява контакти с фирмите по сключените двустранни договори за обслужване от СТМ в изпълнение на клаузите по тях.
- използва компютърна и офис техника;
- работи в интернет среда и локална компютърна мрежа;
- обработва, съхранява и класифицира необходимата документация.
Режим на работа
Пълно работно време в съответствие с Кодекса на труд – осем часов работен ден, петдневна работна седмица;
Изисквания за заемане на длъжността:
Образование: Висше или средно техническо образувание;
Професионален опит - Кандидатите работили на сходна позиция ще са с предимство.
Професионално-личностни качества
- планиране и организиране на времето;
- концентрация на вниманието и самоконтрол;
- отговорност, лоялност, инициативност, гъвкавост, добри обноски;
- умение за устно и писмено изразяване;
- организационни и делови качества, способност и умения за работа в екип;
Други изисквани: активен шофьор.
Необходими документи за кандидатстване по обявената позиция:
1. Автобиография /CV/
2. Копия на документи за завършено образование и допълнителни квалификации