Технически сътрудник
Технически сътрудник
Търсим отговорен и мотивиран човек, който да се присъедини към екипа по управление на качеството и да подпомага ежедневната дейност чрез координация, анализ и административна подкрепа. Работата е подходяща за организирани и самостоятелни личности с юридическо или икономическо образование, които умеят да работят ефективно под натиск и в динамична среда.
Каним те да:
• Подпомагаш дейността на управлението по качество чрез изготвяне и анализ на доклади, таблици и презентации;
• Работиш ежедневно с Excel, PowerPoint и други офис инструменти;
• Комуникираш ефективно на английски език – писмено и устно;
• Поддържаш оперативна координация с други звена в организацията;
• Познаваш или си готов да опознаеш в дълбочина процесите на работа в Еконт;
Какво предлагаме:
• Въвеждащо обучение по програмата „Управител офис и куриер“ – задължително преди започване;
• Допълнителни обучения според нуждите и развитието ти в организацията;
• Трудов договор с възнаграждение в размер на 3000 лв. бруто;
• Работа в стабилна и развиваща се компания с фокус върху качеството и клиентската удовлетвореност;
• Възможност за професионално развитие и дългосрочна реализация.
Изисквания:
• Завършено висше образование – юридическо или икономическо;
• Отлична компютърна грамотност – работа с Excel, PowerPoint и други офис приложения;
• Много добро владеене на английски език – B2 и нагоре;
• Умения за самостоятелна работа, приоритизиране на задачи и справяне с натоварване;
• Познаване на работата и структурата на Еконт е сериозно предимство;
Ако си готов да поемеш предизвикателството и да станеш част от екип, ангажиран с високи стандарти и устойчиво развитие – изпрати ни своята автобиография. Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност. Само одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю и ще сключат трудов сдоговор с Еконт Експрес АД.
Каним те да:
• Подпомагаш дейността на управлението по качество чрез изготвяне и анализ на доклади, таблици и презентации;
• Работиш ежедневно с Excel, PowerPoint и други офис инструменти;
• Комуникираш ефективно на английски език – писмено и устно;
• Поддържаш оперативна координация с други звена в организацията;
• Познаваш или си готов да опознаеш в дълбочина процесите на работа в Еконт;
Какво предлагаме:
• Въвеждащо обучение по програмата „Управител офис и куриер“ – задължително преди започване;
• Допълнителни обучения според нуждите и развитието ти в организацията;
• Трудов договор с възнаграждение в размер на 3000 лв. бруто;
• Работа в стабилна и развиваща се компания с фокус върху качеството и клиентската удовлетвореност;
• Възможност за професионално развитие и дългосрочна реализация.
Изисквания:
• Завършено висше образование – юридическо или икономическо;
• Отлична компютърна грамотност – работа с Excel, PowerPoint и други офис приложения;
• Много добро владеене на английски език – B2 и нагоре;
• Умения за самостоятелна работа, приоритизиране на задачи и справяне с натоварване;
• Познаване на работата и структурата на Еконт е сериозно предимство;
Ако си готов да поемеш предизвикателството и да станеш част от екип, ангажиран с високи стандарти и устойчиво развитие – изпрати ни своята автобиография. Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност. Само одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю и ще сключат трудов сдоговор с Еконт Експрес АД.