Офис администратор в офис на Еконт
ОФИС АДМИНИСТРАТОР В КУРИЕРСКА ФИРМА
Изисквания:
• Опит в следната сфера - куриерски бизнес работа с клиенти приемо-предаване на пратки,работа на каса ,товаро-разтоварна дейност
• Лоялност и работа в екип
• Отговорност и трудолюбие
• Отлични компютърни умения
• Отлични комуникативни умения
• Силна ориентация към резултати
• Умение за спазване на срокове в динамично променяща се среда
• Опит на подобна позиция ще е предимство
-Чиста шофьорска книжка ОПИТ/служебните автомобили са микробуси/
Идеалният служител за нас:
• Разбира важността на удовлетворяването на нуждите на клиентите за разрастването на компанията
• Справя се с разнообразни задачи
• Уверен е, че бързо ще научи стила на работа в нашият екип
• Комуникира с всички работещи в компанията, спазвайки вътрешно фирмите правила и култура
• Може да работи под напрежение, с удължено работно време и с крайни срокове
• Има сериозна компютърна грамотност
• Активен, комуникативен и мотивиран е да постигне високи резултати в компания, която цени тези качества
Компанията предлага:
• Възможност за кариера в една от предпочитаните от служителите компании на пазара в куриерската сфера
• Отлична работна атмосфера
Моля, изпращайте само автобиография със снимка. Само одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.
