Административен и финансов мениджър
Гудуил Консултинг ЕООД е част от международната консултантска група Goodwill Consulting Ltd., основана през 2004 г. Притежаваме дългогодишен опит в предлагането на консултантски услуги за изготвяне и управление на проекти по международни, национални и европейски програми за финансиране. В Унгария от 21 години обслужваме нашите клиенти. В Румъния работим от 18 години, като разполагаме с пет офиса. От 15 години вече сме и на българския пазар, с офиси в София, Варна и Стара Загора. През 2019 г. групата отвори свое представителство и в Хърватия. Общият брой на служителите ни в България, Унгария, Румъния и Хърватия наброява повече от 350 души.
В тази връзка Гудуил Консултинг ЕООД търси да назначи на трудов договор Административен и финансов мениджър в централния си офиса в София.
Основни изисквания:
Висше образование (администрация/финанси/икономика/човешки ресурси бизнес и стопански специалности) – завършено;
Отлична компютърна грамотност;
Опит в областта на посочената длъжност– минимум 2 години;
Инициативност, самостоятелност и способност за вземане на решения;
Готовност за работа с документи, административни процеси и отчетност.
Проследяване на изпълнението и отчитането им в зададените срокове;
Организация и контрол на текущите финансови процеси – приходи, разходи, плащания, фактуриране и отчетност;
Комуникация и координация с външна счетоводна фирма по данъчни, ТРЗ и счетоводни операции;
Подготовка на месечни и тримесечни управленски отчети, бюджети и анализи;
Изготвяне на финансови модели, прогнози и анализи за подкрепа на ключови управленски решения;
Оптимизация на вътрешните процеси и контролни механизми;
Поддръжка и развитие на аналитични справки и оперативни финансови модели;
Подготовка на финансови документи, договори и доклади за мениджмънта.
Проактивност и гъвкавост при работата в динамична среда;
Умение за самостоятелно организиране и изпълнение на задачи и едновременно с това способност за работа в екип;
Отговорно отношение към поетите задачи и умение да ги довежда до край.
Способност да работи под напрежение и да приоритизира при голям обем от казуси;
Активно съдействие при възникнали проблеми и контрол на тяхното разрешаване;
Добри комуникационни умения с клиенти, институции и партньорски фирми.
Допълнителни изисквания:
Желание за учене и развитие в областта на администрацията и финансите;
Активен водач на МПС с валидна шофьорска книжка;
Добро владеене на английски език писмено и устно.
Предлагаме:
Трудов договор и коректно заплащане;
Работа във висококвалифициран екип;
Спокойна, но динамична работна среда;
Работа в стабилна компания с дългосрочнаa песпектива.
Ако смятате, че имате необходимите умения и желанието да управлявате административните и финансовите процеси в солидна компания, моля, изпратете Ваша автобиография с актуална снимка, както и всяка друга информация, с която ще ни спечелите, за да изберем точно Вас.
Всички автобиографии ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност.
На интервю ще бъдат поканени само кандидатите, които са отговорили на нашите изисквания.
Очакваме Ви!
