Офис Сътрудник
Описание и изисквания:
ОПИСАНИЕ:
- Поддържа входяща и изходяща кореспонденция;
- Осъществява комуникация с доставчици и клиенти;
- Обработва различни клиентски запитвания, подготвя оферти и проформа фактури;
- Осигурява активна административна подкрепа на Управителите и Търговски Директор;
- Отговаря за изготвянето на различни видове справки;
- Отговаря за правилното администриране на офиса;
- Грижи се за снабдяването с офис материали и поддържането на офис техниката;
- Извършва и допълнителни дейности, подпомагащи отделите;
ИЗИСКВАНИЯ КЪМ КАНДИДАТИТЕ:
- Отлични комуникативни умения;
- Отлични организаторски способности; да реализира проектите докрай, спазвайки поставените срокове;
- Умения за работа с офис техника: факс, копирна машина, скенер, принтер;
- Отлични компютърни умения - Microsoft Office;
- Да работи добре в екип;
- Писмено и говоримо владеене на английски език;
ФИРМАТА ПРЕДЛАГА:
- Първоначално обучение.
- Работа в условия на колегиално сътрудничество и подкрепа.
- При постъпване на работа Вие ще придобиете професионален опит в динамичен и успешен колектив.
ДОКУМЕНТИ ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ:
CV
ПРЕДПОЧИТАН НАЧИН ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИТЕ:
При проява на интерес за тази позиция моля да изпратите автобиография.
Пълната конфиденциалност е гарантирана.
Само одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.