Офис мениджър с английски
В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа. Вие не сте изключение!
Нашият партньор е добре позната международна компания. В момента те откриват своя НОВ споделен център за услуги в България и търсим мотивиран и готов за учене професионалист, който да се присъедини към техния екип на позиция:
Офис администратор (Нов споделен център за услуги)
Основни отговорности:
-
Осигуряване на безпроблемното ежедневно функциониране на офиса за екипа;
-
Организиране на служебни пътувания и съдействие при изготвяне на отчети за командировъчни разходи и обработка на фактури;
-
Поръчка на офис консумативи и грижа за наличието на всички необходими материали;
-
Актуализиране и поддържане на вътрешни записи и бази данни, като се гарантира тяхната точност и сигурност;
-
Комуникация и координация с други екипи като Правен отдел, Данъци, Одит, ИТ и Човешки ресурси.
Нашият партньор предлага:
-
Атрактивен пакет възнаграждение;
-
Допълнително здравно осигуряване;
-
Ваучери за храна;
-
Карта за обществен транспорт;
-
Спортна карта;
-
Подаръци при раждане на дете и сватба;
-
Изцяло нов, модерен офис в бизнес сграда клас А;
-
Свежи плодове и закуски в офиса;
-
Възможност за работа и развитие в нов SSC център;
-
Обучителни и менторски програми.
Изисквания към кандидата:
-
Владеене на английски език (ниво C1);
-
Умение за работа в динамична и променяща се среда;
-
Умения за решаване на проблеми и желание за развитие;
-
Добри организационни умения, структурираност, инициативност и надеждност;
-
Професионален опит на сходна административна позиция в международна компания.
Кандидатствайте и ще получите пълна информация за възможностите, които можем да ви предложим!
Всички кандидатури ще бъдат разглеждани при строга конфиденциалност.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат потърсени.