Експерт, нормиране на труда
TELUS Digital е водещ доставчик на услуги в сферата на BPO и ITO, който от 2004 г. насам предоставя висококачествени услуги за аутсорсинг на бизнес процеси. В компанията работят повече от 5 500 служители на територията на 7 центъра в София, Пловдив (България), Букурещ и Крайова (Румъния), Корк и Дъблин (Ирландия), както и Манчестър и Канок (Великобритания). Компанията предоставя иновативно обслужване на клиенти по цял свят на повече от 35 езика. TELUS International Europe е горд член на семейството на TELUS International.
Какви ще бъдат задълженията ти:
● Служителят отговаря за разпределението на човешките ресурси в проекти на средно големи клиенти и в проекти на групи от малки клиенти, като действа като основно лице за контакт между всички вътрешни (за компанията-работодател) заинтересовани лица и клиентите, за чиито проекти отговаря;
● Изпълнява задълженията си, като съобразява стратегията за управление на нормирането на труда с цялостните бизнес цели на екипа;
● За клиентите, за чиито проекти отговаря, действа като съветник и като връзка между тях и отдела си;
● Работи тясно с клиентите, за чиито проекти отговаря и вътрешните заинтересовани лица, за да установи бизнес нуждите, уверявайки се че подходът на работа за нормиране на труда достига и надвишава очакванията на клиентите за изпълнение и качество;
● Подсигурява добро разпределение на човешките ресурси, както и на разходите в проектите на клиентите, за които отговаря;
● Optimizes WFM team performance for the designated accounts by continuously addressing new opportunities, enhancing work processes, and mentoring the team the WFM team that supports the accounts they manage on processes and technical skills;
● Resolves WFM process bottlenecks and removes obstacles in collaboration with other WFM or other functional teams;
● Provides functional leadership to Resource Planners, Schedulers, and Real Time Analysts.
● Оптимизира представянето на екип „Нормиране на труда“ за поверените му клиенти, като постоянно се възползва от възникнали нови възможности. Подобрява работните процеси, проследява уменията на екипа в проектите, за които отговаря по отношение на протичане на работните процеси и постигнатите техническите показатели;
● Разрешава сложни казуси в сферата на нормиране на труда и отстранява препятствия, като си сътрудничи с други екипи по нормиране на труда и такива от други функции в компанията-работодател;
● Предоставя подкрепа по отношение на работата на Експертите „Планиране“, Анализаторите „Нормиране на труда“ и Анализатора „Ефективност на дейността“.
Какви са нашите очаквания:
● Задълбочено познаване на процесите и добрите практики за нормиране на труда;
● Знания в областта на създаване и оползотворяване на бюджети и ресурси;
● Най-малко 5 години опит на различни позиции в областта на нормирането на труда;
● Бакалавърска степен на образование;
● Отлично ниво на владеене на английски език (писмено и говоримо) – минимум B2 ниво по приетите Европейски стандарти;
● Минимум една година професионален опит при работа с компютър – отлично ниво на работа с MS Office пакет и Google Suite.
Нашето предложение към теб:
Стабилна работа и възможност за кариерно развитие;
Трудов договор за срок от 3 години, 8 часов работен ден, редовно, 6 месеца изпитателен срок, възнаграждение 4400 лв. бруто;
Гъвкав работен график, съобразен с нуждите ти;
Страхотна работна атмосфера в един от най-добрите офиси в София (зони за релакс, билярд, джаги, PlayStation);
Специални отстъпки и оферти (ваучери за храна, Multisport карти и други);
Допълнително здравно осигуряване;
Специални придобивки за нашите служители (фитнес в офис сградата, йога часове, масажи, корпоративен психолог и др.);
Въвеждащи и последващи обучения;
Бонуси при препоръчване на служители.
Ние можем да ти дадем шанса да стартираш кариерата си СЕГА!
Изпрати ни своето CV!
* Кандидатствайки по тази обява, ти биваш автоматично включен в процеса по подбор. Ако успешно преминеш всички стъпки, ще имаш възможност да насрочиш интервю в удобно за теб време. Очакваме те!