Старши специалист - деловодител
Обява за заемане на длъжността „Старши специалист – деловодител“ по трудово правоотношение (Кодекс на труда) в Дирекция „Административна“ при Агенция за публичните предприятия и контрол (АППК)
1. Кратко описание на длъжността съгласно длъжностната характеристика: Приема, обработва и регистрира чрез автоматизираната информационна деловодна система „Архимед“, подлежащата на регистрация входяща и изходяща кореспонденция на АППК. Въвежда данни и поддържа деловодни регистри. Разпечатва, сканира и подрежда входящите и изходящите документи. Описва и придвижва резолираната кореспонденция. Регистрира заповеди, приватизационни договори и анекси към тях, консултантски договори, договори за оценка и граждански договори. В качеството си на служител в Центъра за административно обслужване спазва изискванията на Наредбата за административното обслужване и прилага стандартите за административното обслужване, регламентирани във Вътрешните правила за организация на административното обслужване в АППК, Вътрешните правила за документооборота в АППК, Хартата на клиента и Етичния кодекс на служителите в АППК. Приема и регистрира заявления, писмени и устни искания, жалби и протести, сигнали и предложения, включително по Закона за достъп до обществена информация.
2. Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Длъжностно ниво 12: Ниво специалист 2;
- Минимална образователна степен – средно образование;
- Минимален професионален опит – 1 година;
- Компютърни умения и дигитални компетентности, в т.ч. работа с MS OFFICE;
- Опит в работата с деловодни системи ще се счита за предимство.
3. Документи за кандидатстване:
- автобиография - CV;
- копие от диплома за образование;
- копие от документ, удостоверяващ продължителността на професионалния опит – копие на трудова/служебна книжка, удостоверяващи трудов/служебен стаж.
4. Място и срок за подаване на документи за работа: Документите се представят лично от кандидатите в 10 дневен срок, считано от деня на публикуване на обявлението в специализиран сайт за търсене на работа www.zaplata.bg и на интернет страницата на Агенция за публичните предприятия и контрол – www.appk.government.bg, в деловодството на АППК, гр. София, ул. „Тинтява” № 86, партер – стая 101, всеки работен ден от 09:00 до 17:00 часа или на електронната поща на АППК: [email protected], подписани с електронен подпис от кандидата.
Подборът на кандидатите ще бъде извършен по следния начин:
1. Преценка на представените документи, за изпълнение на изискванията за заемане на длъжността;
2. Провеждане на събеседване за преценка на професионалните и деловите качества на кандидатите.
Лице за контакт: Станимира Димитрова, Главен експерт – Човешки ресурси и архивни дейности в Дирекция „Административна“ при АППК, тел. 0888/42-64-93, [email protected].
Краен срок за подаване на документи 11.08.2025 г., включително.