Лизингов администратор с немски и английски език
В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа. Вие не сте изключение!
Клиентът ни е международна компания за счетоводни и HR услуги към бизнес клиенти. Във връзка с излизането на един от ключовите им служители в майчинство, търсим:
Лизингов администратор с немски и английски език
Основни задачи:
- Управление на лизингови договори за услуги и продукти;
- Активира договори, съгласно SLA и SOP;
- Валидира данни, относно клиенти, плащания, фактури и следи за коректното им нанасяне;
- Координира запитвания от клиенти, промени и разрешаване на възникнали казуси по договорите;
- Гарантира спазването на вътрешните политики на клиента и на регионалните регулаторните изисквания.
Компанията предлага:
- Конкуренто възнаграждение;
- Бонусна система;
- Хибриден модел на работа;
- Стандартно работно време;
- Допълнително здравно осигуряване;
- Покриване на разходи за осигуряване на интернет у дома;
- Възможност за кариерно израстване в световноизвестна компания;
- Достъп до платформа за надграждащи курсове и обучения.
Основни изисквания:
- Немски език на високо ниво;
- Добро ниво на английски език;
- Умения за работа със специализиран софтуер;
- Поне 1 година опит на сходна позиция.
Ако позицията представлява интерес за теб, не се колебай да ни изпратиш своята автобиография!
Ще се свържем само с одобрените по CV кандидати.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.