Специалист обслужване на клиенти – телефон и имейл
🎧 Специалист обслужване на клиенти – телефон, имейл и чат
📍Централен склад – бул. „Сливница“ 546, сграда Амиго (посока МЕТРО Люлин)
Обичаш ли да комуникираш с хора и да си от помощ, когато някой има нужда от съдействие? Умееш ли да останеш спокоен дори когато нещата се объркват? Ако това си ти – ще се радваме да те посрещнем в нашия екип!
Какво ще правиш при нас:-
Ще общуваш ежедневно с клиенти по телефон, имейл и чат – с приятелски тон и готовност да помогнеш;
-
Ще даваш информация за продукти, наличности и поръчки;
-
Ще приемаш поръчки по телефона и ще следиш движението им при куриери (български и чуждестранни);
-
Ще отговаряш на съобщения и коментари в социалните ни мрежи (Facebook и Instagram);
-
Ще обработваш върнати поръчки и ще си винаги в контакт с екипа от склада.
-
Усмихнат/а, комуникативен/на и търпелив/а – не само по празниците 😊
-
Пишеш и говориш добре на английски език;
-
Имаш интерес към био продукти, натурална козметика и устойчив начин на живот;
-
Ако вече си работил/а със складова програма или си имал/а опит с клиенти – супер! Ако не – ще те обучим.
-
График със смени на сумирано работно време – делнични дни (09:00–19:00) и уикенди (10:00–17:00);
-
Обучение и подкрепа от страхотен екип;
-
Трудов договор на 8 часа и всичко по закон;
-
Ваучери за храна и възможност за Мултиспорт карта;
-
Допълнително здравно осигуряване с "Булстрад";
-
Бонуси при добри продажби и програма "Доведи приятел";
-
Достъп до Storytel, отстъпки за пазаруване в "Зоя" и различни обучения;
-
Тиймбилдинги, срещи и неформални събития – обичаме да сме заедно не само в работата.
🧡 Ако това звучи като твоето място – изпрати ни кратко CV и напиши няколко думи за себе си. Нямаме търпение да се запознаем!