Офис сътрудник
За наш клиент, компания, специализирана в международен транспорт и логистика, търсим
Офис сътрудник
Основни задължения:
- Приемане и обработка на документи / фактури;
- Водене на фирмена кореспонденция по телефон, електронна и стандартна
поща;
- Ежедневна комуникация с куриерски фирми;
- Изготвяне на справки по искане на ръководния екип и финансов отдел.
- Други административни дейности;
Основни изисквания:
- Отговорно отношение към поставените задачи;
- Опит на подобна позиция (ще се счита за предимство);
- Владеене на английски език (ще се счита за предимство);
- Добра компютърна грамотност;
- Умение за работа в екип;
Фирмата предлага:
- Трудов договор и осигуровки на пълен работен ден;
- Работа в модерен офис с отлична локация в близост до метростанция;
- Мотивиращо и редовно заплащане.
Роста Балкани Ейч Ар ЕООД е лицензирана агенция за подбор на персонал с изцяло безплатни услуги за кандидатите. Лиценз No. 2200/12.01.2017 - безсрочен, издаден от Министерство на труда и социалната политика.
Моля, изпращайте автобиографии с актуални снимки на български или английски език.
Всички предоставени кандидатури и документи ще бъдат разгледани в пълна конфиденциалност и в съответствие с Регламента за защита на лични данни. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.