ЕКСПЕРТ ТРЗ И УПРАВЛЕНИЕ НА ПЕРСОНАЛА
Ние сме
Bulwork - водеща агенция за подбор на квалифицирани специалисти в сектори ИТ, Електроника, Банково дело и финанси в България с 24 години значимо присъствие на пазара. Благодарение на висококвалифицирания ни екип от служители, в Bulwork предлагаме услуги на най–високо ниво, оправдаващи доверието и очакванията както на клиентите, така и на кандидатите ни.
Нашият доверен клиент е
утвърдена финансова организация, предоставяща висококачествени услуги на своите клиенти от самото си създаване, и носител на много и различни награди през годините на своята дейност. Благодарение на отличните си условия на труд, клиентът ни успешно привлича и задържа таланти, предлагайки им възможности за професионално израстване.
В момента са в процес на търсене на отговорен, мотивиран и опитен специалист, който да се присъедини към тях на позицията:
ЕКСПЕРТ ТРЗ И УПРАВЛЕНИЕ НА ПЕРСОНАЛА
Основни изисквания за длъжността:
- Висше образование (Бакалавърска или Магистърска степен) в някоя от изброените специалности - Икономика и Организация на Труда, Управление на Човешките ресурси, Счетоводство и контрол или друга икономическа специалност;
- 3+ години опит в областта на управление на персонала и практически опит в изготвяне на съпътстваща документация при назначаване /освобождаване на служители, болнични листове, както и други съпътстващи документи, свързани с трудово-правните правоотношения;
- Професионален опит в изготвяне на заплати (БРЗ, класове, социални надбавки, бонуси, изчисляване на дължимите данъци и осигуровки и др.);
- Опит с изготвяне на работни графици, поддържане на регистър на болничните листове за временна нетрудоспособност и администриране на заповедите за всички видове отпуск;
- Отлична компютърна грамотност – MS Excel, MS Word, специализирани софтуери за изчисляване на работната заплата; - Добро ниво на владеене на английски език е предимство.
Компанията може да Ви предложи:
- Отлично трудово възнаграждение и отличен допълнителен социален пакет;
- 24+ дни платен годишен отпуск;
- Възможност за ползване на хоум офис (няколко дни месечно);
- Обучения/сертификати, екипни събирания;
- Допълнителни фирмени привилегии за служителите.
Ако разпознахте себе си в описанието по-горе и имате интерес към тази професионална възможност, не се колебайте да ни изпратите Ваше актуално CV (автобиография).
Конфиденциалността на получените кандидатури е гарантирана спрямо изискванията за закона за личните данни.
Само одобрените по документи кандидати, ще бъдат поканени на интервю.
Кандидатите не заплащат такси на агенцията – услугите за тях са абсолютно безплатни!
БУЛУЪРК КЪМПАНИ ООД – агенция за ИТ подбор (лиценз No 2107 от 01.09.2016, издаден от МТСП).