Главен експерт, отдел Административно и информационно обслужване
О Б Я В Л Е Н И Е
СТОЛИЧНА ОБЩИНА - РАЙОН "СЕРДИКА"
гр. София, бул. "Княгиня Мария-Луиза" № 88, тел. 02/831 70 75
На основание чл.14 от НПКПМДС и Заповед № РСР24-РД09-232/08.05.2024г. на кмета на СО-район "Сердика"
ОБЯВЯВА КОНКУРС:
1. За длъжността – главен експерт в отдел "Административно и информационно обслужване" в СО-Район "Сердика", гр.София.
2. Изисквания за заемане на длъжността:
2.1. Минималните и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са:
– придобита образователна степен – бакалавър;
– професионален опит – минимум 2 /две/ години;
– IV–ти младши ранг.
2.2. Специфични изисквания за заемане на длъжността, които са предвидени в специални нормативни актове:
2.2.1. Кандидатите да не са осъждани за престъпление от общ характер по глава пета и по глава шеста, раздел I от Особената част на Наказателния кодекс.
2.2.2. Кандидатите да отговарят на условията на чл.7, ал.1 и ал.2 от Закона за държавния служител
2.3. Допълнителни изисквания и умения за заемане на длъжността:
− да има познания в областта на местното самоуправление и на местната администрация;
− да познава Административнопроцесуалния кодекс, Закона за гражданската регистрация, Закона за държавния служител и подзаконовите нормативни актове в областта на административното обслужване;
− да познава наредбите на Столичен общински съвет, отнасящи се до административното обслужване.
3. Начин за провеждане на конкурса: тест и интервю.
4. Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса са:
– заявление по образец – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС;
– декларация – по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС;
– копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
– копие от документите, които удостоверяват продължителността на професионалния опит; копие от служебната книжка - за ранга;
5. Документите, посочени в т. 4, следва да бъдат представени, в съответствие с чл. 17 от НПКПМДС, в десетдневен срок, считано от датата на публикуване на обявлението за конкурса, по един от следните начини:
- на хартиен носител в Центъра за административно обслужване на СО-Район "Сердика", гр.София, бул. "Княгиня Мария–Луиза" №88, етаж 2, лично или чрез пълномощник (в случая се изисква да бъде попълнено пълномощното, намиращо се на последната страница на заявлението за участие в конкурса);
- по електронен път, на официалната електронна поща на СО-район "Сердика": [email protected], като заявлението и декларацията трябва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
· При подаване на документите на хартиен носител в Центъра за административно обслужване, на кандидата или на пълномощника се предоставят длъжностна характеристика за конкурсната длъжност и информация за пречките, за назначаване на държавна служба, посочени в чл.7, ал. 2 от Закона за държавния служител.
· При подаване на документите по електронен път, длъжностна характеристика и информация относно пречките за назначаване на държавна служба, посочени в чл.7, ал.2 от Закона за държавния служител, се изпращат на кандидата по електронен път.
6. Списъците или други съобщения във връзка с конкурса, ще се обявят на информационното табло на партерния етаж в сградата, на СО-район "Сердика" гр.София, бул. "Княгиня Мария–Луиза" №88 и на сайта, на СО-район "Сердика" www.serdika.egov.bg
7. Съгласно длъжностната характеристика основната цел на длъжността главен експерт в отдел "Административно и информационно обслужване" е да подпомага дейността на кмета, на района и служители на по-високи длъжностни нива, чрез разработване на експертни анализи и оценки, изготвяне на становища, разработване на методологии, методики и механизми, с предоставяне на методически указания по прилагането на Закона за гражданска регистрация, актовете по гражданско състояние и административно-информационното обслужване на територията, на района. Осигурява административно обслужване на физически и юридически лица чрез предоставяне на административни услуги свързани с гражданското състояние.
8. Съгласно чл.14, ал.4 от НПКПМДС при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура, с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация, се ползват българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл.59, ал.1 от Закона за резерва на въоръжените сили на РБ.
9. Размерът на основната заплата за заемане на длъжността се определя от 933 лв. до 2800 лв. (При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, и квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в съответната администрацията).