НАЧАЛНИК СКЛАД
НАЧАЛНИК СКЛАД
Фирма “БИЛД- КМ” ООД е компания занимаваща се с проектиране, производство и монтаж на алуминиева и PVC дограма, окачени фасади, вентилируеми фасади, зимни градини, остъклени покривни конструкции, стъклени преградни стени, витрини и автоматични врати, слънцезащитни елементи и др. За нашият разрастващ се екип, ние търсим НАЧАЛНИК СКЛАД за централната си производствена база в гр. София, кв. Витоша.
Месторабота: гр. София, кв. Витоша, ул. Могилата 9.
Работно време: от 8:00ч. до 17:30ч. Обедна почивка от 12.00 до 13.00ч. и две почивки по 15мин.
Платен отпуск: 20дни + 1 ден за Рождения Ви ден (след 6-тия месец).
Фиксирана лятна отпуска за цялата фирма – последната седмица на м. Юли и първата на м. Август
Чисто трудово възнаграждение: 1700 лв
ИЗИСКВАНИЯ КЪМ КАНДИДАТИТЕ:
1. Средно образование
2. Техническо или икономическо образование
3. Отлична компютърна грамотност – MS Office, Internet, опит със специализиран складов софтуер – Microinvest Pro се счита за предимство (за него фирмата осигурява и обучение).
4. Позицията изисква лека физическа работа.
5. Умение за бърза и точна работа с богат асортимент от материали.
6. Ползване на английски и/или немски език ще се счита за предимство.
7. Предходен опит в складова база и логистиката на материали и услуги е предимство.
8. Чисто съдебно минало
9. Отговорност и умения за работа в динамична работна среда и спазване на срокове.
ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ:
1. Материално отговорно лице за наличните материали.
2. Приема всички материали постъпващи във фирмата и ги завежда в складов софтуер.
3. Предоставя необходимите за производство материали като ги изписва в складовата програма по обекти.
4. Работи съвместно със счетоводния отдел по отношение на изписването на материалите вложени в производството по обекти и отчитането на СМЦ, в т.ч. и ГСМ на МПС.
5. Изготвя ежемесечни справки за счетоводството за изписаните материали и горива по коли.
6. Изготвя експедиционни протоколи за излизащата готова продукция.
7. Архивира документи и поддържа регистри свързани с наличностите и отчитането на СМЦ
8. Изготвя справки, отчети – ежемесечно.
9. Води отчета на всички предоставени на работниците инструменти, лични предпазни средства, работно облекло и др.
10. Участва и носи материална отговорност за годишните инвентаризации.
11. Участва в подреждането и организацията на склада.
НИЕ ВИ ПРЕДЛАГАМЕ:
1. Дългосрочна заетост на трудов договор.
2. Стандартно работно време- Понеделник - Петък.
3. Предизвикателството да докажете и развиете своите умения.
4. Карта за градски транспорт (след третия месец).
5. Мотивираща, динамична и приятелска работна среда в малък колектив.
6. Самостоятелен офис.
7.Отстъпки от продуктите на фирмата. (след 6-тия месец)
Моля, изпратете ваша автобиография с актуална снимка, след като сте прочели внимателно изискванията към длъжността. Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.