Офис Асистент Недвижими имоти
RE/MAX е най-голямата световна мрежa от франчайз агенции за недвижими имоти в света, с повече от 140 000 агенти в над 8 300 офиса в над 115 страни.
RE/MAX Европа е представена в почти всички държави на континента и е еталон за качество на обслужването!
RE/MAX България разполага с 22 офиса в страната и над 190 агента на недвижими имоти!
Рецептата за успех на RE/MAX е фокусът върху високите ни стандарти за работа с клиенти, редовните обучения и сътрудничеството с всички участници на пазара на недвижими имоти.
Станете част от екипа на новооткриващ се офис на RE/MAX България - RE/MAX Alliance в гр. София, бул. Ал. Стамболийски 108 като
ОФИС АСИСТЕНТ
ВАШИТЕ ЗАДАЧИ ЩЕ БЪДАТ:
• Следи и редактира обявите на агентите в специализиран софтуер,
• Изготвя електронни досиета на сделките;
• Управлява маркетинговите и рекламни дейности на агенцията в съвместна работа с агентите и управителя;
• Управлява онлайн присъствието на агенцията в различни социални медии и канали;
• Планира и създава съдържание за социалните мрежи – Facebook, LinkedIn, YouTube
• Поема и пренасочва телефонните обаждания;
• Посреща гости, клиенти и бизнес партньори на фирмата;
•Подготвя и сухранява документацията при присъединяване на нов Агент;
• Организира и координира административната дейност на офиса като поддържа баланки и досиета, свързани с дейността на фирмата;
• Обработва постъпващата информация и документация, систематизира я в съответствие с установените правила и процедури – включително сканиране и съхранение;
• Комуникира със счетоводствота на фирмата;
• Подсигуряване на офис консумативи.
НАШИТЕ ИЗИСКВАНИЯ:
• Да умее да води официална кореспонденция;
• Високо ниво на компютърна грамотност – пълен пакет MS Office, CRM системи и др.;
• Високо ниво на организираност: планиране, координиране на разнообразни задачи едновременно, поставяне на приоритети, спазване на срокове в динамична среда;
• Комуникативност, вежливост;
• Предишен опит в изпълнението на сходни дейности е предимство
Необходими документи за кандидатстване:
1. CV с актуална снимка
2. Задължително мотивационно писмо
RE/MAX Европа е представена в почти всички държави на континента и е еталон за качество на обслужването!
RE/MAX България разполага с 22 офиса в страната и над 190 агента на недвижими имоти!
Рецептата за успех на RE/MAX е фокусът върху високите ни стандарти за работа с клиенти, редовните обучения и сътрудничеството с всички участници на пазара на недвижими имоти.
Станете част от екипа на новооткриващ се офис на RE/MAX България - RE/MAX Alliance в гр. София, бул. Ал. Стамболийски 108 като
ОФИС АСИСТЕНТ
ВАШИТЕ ЗАДАЧИ ЩЕ БЪДАТ:
• Следи и редактира обявите на агентите в специализиран софтуер,
• Изготвя електронни досиета на сделките;
• Управлява маркетинговите и рекламни дейности на агенцията в съвместна работа с агентите и управителя;
• Управлява онлайн присъствието на агенцията в различни социални медии и канали;
• Планира и създава съдържание за социалните мрежи – Facebook, LinkedIn, YouTube
• Поема и пренасочва телефонните обаждания;
• Посреща гости, клиенти и бизнес партньори на фирмата;
•Подготвя и сухранява документацията при присъединяване на нов Агент;
• Организира и координира административната дейност на офиса като поддържа баланки и досиета, свързани с дейността на фирмата;
• Обработва постъпващата информация и документация, систематизира я в съответствие с установените правила и процедури – включително сканиране и съхранение;
• Комуникира със счетоводствота на фирмата;
• Подсигуряване на офис консумативи.
НАШИТЕ ИЗИСКВАНИЯ:
• Да умее да води официална кореспонденция;
• Високо ниво на компютърна грамотност – пълен пакет MS Office, CRM системи и др.;
• Високо ниво на организираност: планиране, координиране на разнообразни задачи едновременно, поставяне на приоритети, спазване на срокове в динамична среда;
• Комуникативност, вежливост;
• Предишен опит в изпълнението на сходни дейности е предимство
Необходими документи за кандидатстване:
1. CV с актуална снимка
2. Задължително мотивационно писмо