Главен експерт – 1 /една щатна бройка/ в отдел: „Общинско развитие, програми и проекти“ в Община Сливен
6. Кратко описание на длъжността, съгласно длъжностната характеристика:
· Ефективно, точно и навременно събиране и систематизиране на информация, обработка на бази данни, проучване и обобщаване на различни практики във връзка с икономическото развитие на общината и участието и като бенефициент или партньор по проекти на местни, регионални, национални и международни програми.
· Подготовка на проектни предложения в следните области: инфраструктура, социални дейности;
с цел финансиране на дейностите от фондовете на ЕС и фондове на държави извън ЕС.
· Изготвяне на презентации, схеми, чертежи, графики и планове, онагледяващи местоположения на обекти, данни и статистики, свързани с подготовката на формуляри за кандидатстване и придружителни документи..
1. Минималните изисквания съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията, както и специфичните изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на съответната длъжност са:
1) Минимална образователна степен за заеманата длъжност: “Бакалавър“ по чл. 42, ал. 1, т. 2, б. „б” от Закона за висшето образование;
2) Област на висшето образование:
2.1. Математика и информатика – Професионално направление: Информатика и компютърни науки;
3) Минимален професионален опит за заемане на длъжността: минимум 2 (две) години;
4) Компютърни умения: работа с Microsoft /Word, Excel/, Internet;
5) Писмено и говоримо владеене на поне 1 (един) език: /английски, френски или немски/.
2. Етапи на подбора:
2.1. Допускане по документи.
2.2. Събеседване с допуснатите кандидати.
Допуснатите до събеседване кандидати ще бъдат уведомени допълнително за мястото, датата и часа на провеждането му.
Необходимите документи за кандидатстване:
3.1. Заявление за участие (свободна форма);
3.2. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен.
Диплома за висше образование или друг аналогичен документ, издаден в чужбина следва да бъде признат по реда на Наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища.
Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти (регистърът съдържа данни само за завършилите след 1 януари 2012 г.), в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
3.3. Професионална автобиография на български, в Europass формат;
3.4. Копие от документ удостоверяващ, продължителността на изискуемия професионален опит (трудова, служебна, осигурителна книжка или аналогичен документ съгласно законодателството на друга държава (ако професионалния опит е придобит в чужбина);
3.5. Други документи, свързани с изискванията за заемането на длъжността;
4. Документите следва да бъдат представени лично или чрез пълномощник /нотариално заверено пълномощно-оригинал, което се прилага към документите/ в 21 /двадесет и един/ - дневен срок след публикуване на обявлението. Документите се подават в деловодството на Общинска администрация – Сливен, булевард “Цар Освободител” № 1 в срок до 05.06.2025 год. – включително/ всеки работен ден от 09:00 до 12:00 и от 14:00 до 16:00 часа.
5. Обявлението да се публикува в портал за търсене на работа с интернет адрес: www.zaplata.bg., както на сайта на община Сливен: mun.sliven.bg.