Директор в „Дневен център за деца с увреждания“.
Община Шумен търси да назначи директор в „Дневен център за деца с увреждания“.
1. Основна цел на длъжността:
Организира, ръководи, контролира и отговаря за цялостната дейност на „Дневен център за деца с увреждания“.
2. Основни трудови задължения:
1. Организира, ръководи, контролира и отговаря за цялостната дейност на на „Дневен център за деца с увреждания“;
2. Представлява ДЦДУ пред юридически и физически лица;
3. Сключва, изменя и прекратява тредовите догооври със служителите и работниците в структурите, в съответствие с трудовото законодателство;
4. Участва при съставянето на бюджета за издръжка и заплати, съгласно утвърдените държавни стандарти;
5. Изготвя и актуализира длъжностните характеристики на служителите в центъра;
6. Отговаря за воденето и съхраняването на цялостната документация на ДЦДУ;
7. Изготвя наредби, програми, правилници, правила, графици, отчети и други документи свързани с цялостната организация на работата и дейността в центъра;
8. Разпределя и контролира поставените задачи според компетентността на служителите;
9. Извършва ежедневен контрол върху всички дейности, осъществявани в ДЦДУ;
10. Извършва периодични проверки на документацията;
11. Отговаря и следи за спазването на критериите и стандартите по предоставянето на социалните услуги;
12. Отговаря за психологичниа климат на екипа;
13. Спазва изискванията за безопасни и здравни условия на труд, противопожарна и аварийна безопасност.
14. Отговаря за материалната база и осигуряването на всички необходими условия, обезпечаващи функционирането на ДЦДУ.
3. Изисквания за заемане на длъжността:
Минимална образователна степен – Висше образование
Професионална област – Магистър по специалностите: „Социална педагогика“, „Социални дейности“,„Педагогика“, „Психология“
Минимален професионален опит – 5 години;
Компютърна грамотност – работа с Word и Excel.
Ако това предложение представлява интерес за Вас, моля натиснете бутон „Кандидатствай“, за да изпратите ПОДРОБНА АВТОБИОГРАФИЯ. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на събеседване. Копия от дипломи за завършено образование, допълнителни квалификации и курсове, както и препоръки от предишни работодатели може да представите на интервюто.
Община Шумен в качеството си на Администратор обработва Вашите лични данни в изпълнение на Регламент (EС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27.04.2016 г., Закона за защита на личните данни и политика за защита на личните данни на Община Шумен.
1. Основна цел на длъжността:
Организира, ръководи, контролира и отговаря за цялостната дейност на „Дневен център за деца с увреждания“.
2. Основни трудови задължения:
1. Организира, ръководи, контролира и отговаря за цялостната дейност на на „Дневен център за деца с увреждания“;
2. Представлява ДЦДУ пред юридически и физически лица;
3. Сключва, изменя и прекратява тредовите догооври със служителите и работниците в структурите, в съответствие с трудовото законодателство;
4. Участва при съставянето на бюджета за издръжка и заплати, съгласно утвърдените държавни стандарти;
5. Изготвя и актуализира длъжностните характеристики на служителите в центъра;
6. Отговаря за воденето и съхраняването на цялостната документация на ДЦДУ;
7. Изготвя наредби, програми, правилници, правила, графици, отчети и други документи свързани с цялостната организация на работата и дейността в центъра;
8. Разпределя и контролира поставените задачи според компетентността на служителите;
9. Извършва ежедневен контрол върху всички дейности, осъществявани в ДЦДУ;
10. Извършва периодични проверки на документацията;
11. Отговаря и следи за спазването на критериите и стандартите по предоставянето на социалните услуги;
12. Отговаря за психологичниа климат на екипа;
13. Спазва изискванията за безопасни и здравни условия на труд, противопожарна и аварийна безопасност.
14. Отговаря за материалната база и осигуряването на всички необходими условия, обезпечаващи функционирането на ДЦДУ.
3. Изисквания за заемане на длъжността:
Минимална образователна степен – Висше образование
Професионална област – Магистър по специалностите: „Социална педагогика“, „Социални дейности“,„Педагогика“, „Психология“
Минимален професионален опит – 5 години;
Компютърна грамотност – работа с Word и Excel.
Ако това предложение представлява интерес за Вас, моля натиснете бутон „Кандидатствай“, за да изпратите ПОДРОБНА АВТОБИОГРАФИЯ. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на събеседване. Копия от дипломи за завършено образование, допълнителни квалификации и курсове, както и препоръки от предишни работодатели може да представите на интервюто.
Община Шумен в качеството си на Администратор обработва Вашите лични данни в изпълнение на Регламент (EС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27.04.2016 г., Закона за защита на личните данни и политика за защита на личните данни на Община Шумен.