Експерт Човешки ресурси – ТРЗ
Експерт Човешки ресурси – ТРЗ
Търсим организиран и отговорен професионалист, който да се присъедини към екип Канцелария Еконт и да поеме важна роля в администрирането на човешките ресурси и ТРЗ процесите. Работата е подходяща за хора с опит, които умеят да работят прецизно, спазват срокове и се чувстват уверени в комуникацията с институции и екипи.
Каним те да:
• Изготвяш и администрираш трудови договори, допълнителни споразумения, заповеди и осигурителни документи;
• Работиш със специализиран ТРЗ софтуер и софтуер за електронно подписване;
• Поддържаш документацията на служителите актуална и в съответствие с изискванията на закона;
• Комуникираш с институции като НАП, НОИ и други, при необходимост;
• Съдействaш за спазването на вътрешни процедури и срокове.
Какво предлагаме:
• Възнаграждение в диапазон 2500 – 3500 лв. бруто, базирано на броя обработени услуги и РИ;
• Работа на пълен работен ден от 09:00 до 18:00 ч.;
• Възможност за работа от офис в гр. Русе или гр. София;
• Въвеждащо обучение и подкрепа от екипа при стартиране;
• Динамична и структурирана работна среда, в която се цени точността и професионализмът.
Изисквания:
• Висше образование – икономическо или юридическо;
• Минимум 2 години опит в областта на ТРЗ и човешките ресурси;
• Отлична компютърна грамотност – MS Office (Excel, Word);
• Опит с ТРЗ софтуер; опит със софтуер за електронно подписване е предимство;
• Добри познания по трудово и осигурително законодателство;
• Внимание към детайла, самодисциплина и умения за работа в екип.
Ако търсиш възможност за развитие в сферата на човешките ресурси и искаш да бъдеш част от ангажиран екип с високи стандарти – изпрати ни своята автобиография. Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност. Само одобреният кандидат ще бъде поканен на интервю и ще подпише трудов договор с Еконт Експрес АД.
Каним те да:
• Изготвяш и администрираш трудови договори, допълнителни споразумения, заповеди и осигурителни документи;
• Работиш със специализиран ТРЗ софтуер и софтуер за електронно подписване;
• Поддържаш документацията на служителите актуална и в съответствие с изискванията на закона;
• Комуникираш с институции като НАП, НОИ и други, при необходимост;
• Съдействaш за спазването на вътрешни процедури и срокове.
Какво предлагаме:
• Възнаграждение в диапазон 2500 – 3500 лв. бруто, базирано на броя обработени услуги и РИ;
• Работа на пълен работен ден от 09:00 до 18:00 ч.;
• Възможност за работа от офис в гр. Русе или гр. София;
• Въвеждащо обучение и подкрепа от екипа при стартиране;
• Динамична и структурирана работна среда, в която се цени точността и професионализмът.
Изисквания:
• Висше образование – икономическо или юридическо;
• Минимум 2 години опит в областта на ТРЗ и човешките ресурси;
• Отлична компютърна грамотност – MS Office (Excel, Word);
• Опит с ТРЗ софтуер; опит със софтуер за електронно подписване е предимство;
• Добри познания по трудово и осигурително законодателство;
• Внимание към детайла, самодисциплина и умения за работа в екип.
Ако търсиш възможност за развитие в сферата на човешките ресурси и искаш да бъдеш част от ангажиран екип с високи стандарти – изпрати ни своята автобиография. Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност. Само одобреният кандидат ще бъде поканен на интервю и ще подпише трудов договор с Еконт Експрес АД.