Счетоводител
Основни отговорности:
- Извършване на оперативна финансово-счетоводна дейност и текущо счетоводно отчитане;
- Изготвяне и предоставяне на справки, отчети и анализи, свързани със счетоводната и финансовата дейност;
- Изготвяне на месечни декларации по ЗДДС;
- Подготовка на справки и отчети, декларации и други форми съгласно изискванията на ръководството и нормативната уредба;
- Обработка и съставяне на трудово – правни документи съгласно нормативната уредба;
- Изготвяне на месечно, тримесечно и годишно счетоводно приключване и справки за съответните периоди (при неодходимост)
- Фактуриране, проследяване на вземания и управление на парични потоци;
- Оказване на съдействие на Управителя при осъществяване на ежедневните задачи
- Водене на кореспонденция с клиенти и партньори на фирмата.
Вашият профил:
- Подходящо образование в областта на Счетоводството или Финансите;
- Предходен опит на подобна позиция и отлични познания;
- Добра компютърна грамотност, умения за работа с Word i Excel;
- Английски език на добро работно ниво;
- Организираност и внимание към детайлите;
- Стриктност и професионална отговорност
- Шофьорска книжка кат. В
- Готовност за започване на работа в кратък срок;
Ние предлагаме:
- Работа в екип от професионалисти;
- Петдневна работна седмица - 08:00 - 17:00ч; събота и неделя - почивни дни;
- Транспорт от и до работното място, възможност за ползване на служебен автомобил;
- Дългосрочно съвместно сътрудничество;
- Стартово нетно възнаграждение - 1900 лв;