Асистент Счетоводител
Ние сме консултантска компания в областта на счетоводната отчетност, финансов мениджмънт и бизнес администриране.
Поради нарастване на ангажиментите ни желаем да допълним нашия екип с Главен Счетоводител, който да отговаря на следните изисквания:
· Подходящо образование - Счетоводство;
· Професионален опит като асистент счетоводител за предпочитане;
· Владеене на английски език;
· Компютърна грамотност и работа с MS Office;
· Водене на кореспонденция по имейл;
· Комуникация с клиенти;
Задължения и Отговорности:
· Организира, контролира и отговаря за цялостната финансово-счетоводна дейност на клиента;
· Отговаря за спазването на финансовите и счетоводни процедури;
· Съставя финансово-счетоводен отчет;
· Позитивно отношение към колеги и партньори, комуникативност, готовност за поемане на отговорности, способност за самоорганизация и спазване на крайни срокове;
Ние предлагаме:
- Удобна локация в центърат на гр. Кюстендил, в близост до НАП, Общински Съвет и Областен Съвет
- Приятна работна атмосфера в сплотен екип от професионалисти;
- Осем часов работен ден;
- Безсрочен трудов договор с пълни осигурителни вноски;
- Дългосрочна реализация и професионално израстване;
- Фиксирано възнаграждение и мотивиращи бонуси обвързани с конкретни резултати.
- Добро възнагрaждение
В случай, че кандидатствате по нашата обява и отговаряте на посочените изисквания, моля изпратете автобиография с приложена актуална снимка, както и подробно описание на изпълнявани счетоводни ангажименти.
Контакт ще установим само с одобрените кандидати.
Информацията, която предоставяте е поверителна и попада под защита на ЗЗЛД. Всички кандидатури ще бъдат разглеждани при стриктна конфиденциалност.