Офис Мениджър с Английски език
Офис Мениджър с Английски език
Фирма Ингредия ООД е основана през 2004г. и се занимава с търговия в хранително-вкусовата промишленост и Хорека сектора.
Задачи и отговорности:
· Осъществяване на бизнес кореспонденция по телефон, e-mail и Viber с партньори, доставчици и куриери
· Получаване, класифициране и обработване на текущия поток от документация на фирмата
· Работа със ERP софтуер – издаване на първични счетоводни документи – фактури, кредитни известия, справки, протоколи
· Изготвяне на справки и отчети в Excel
· Обработка на получeните поръчки, организиране на логистика и проследяване изпълнението им в срок
· Отговаряне на запитвания от клиенти и изготвяне на оферти
· Предоставяне на справки и отчети на управителя и екипа
· Директна работа със счетовдство, склад и спедитори
· Организиране на поддръжката, реда и чистотата в офиса, поръчка на офис и други необходими консумативи
· Изпълняване и на други конкретно възложени задачи
Изискавания към кандидата:
· Умения за устна и писмена комуникация на високо ниво - свободно и грамотно ползване на български език
· Добро ниво на Английски език
· Отлично познаване на MS Office (Word, Excel), Internet
· Отлични умения за управление на времето, планиране и концентрация
· Способност за извършване на няколко задачи едновременно и определяне на приоритетите на ежедневното работно натоварване
· Дискретност и конфиденциалност
· Опит на подобна позиция
· Шофьорска книжка
Ние предлагаме:
· Трудов договор пълен работен ден в стабилна компания
· Въвеждащо обучение и възможност за развитие
· Коректно отношение и дългострочна заетост
· Ваучери за храна
· Допълнителна медицинска застраховка
· Работно време: Понеделник- Петък от 9:00ч. до 17:30ч.
от 9:00ч. до 17:30ч.