Вътрешен одитор
Изисквания към кандидатите:
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
1. Кандидатът следва да отговаря на изискванията на чл.7, ал.1 и ал.2 от Закона за държавния служител и чл.19 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор;
2. Степен на образование: висше;
3. Минимална образователно-квалификационна степен “бакалавър”,
4. Област на висше образование: “Стопански и правни науки” с професионално направление “Икономика” и/или “Право”;
5. Професионален опит не се изисква;
6. Минимален ранг: V-ти младши.
Специфични изисквания за заемане на длъжността:
Притежаване на компетентност, свързана със спазването на международните стандарти за професионална практика по вътрешен одит, Етичния кодекс на вътрешните одитори, утвърдената от министъра на финансите методология за вътрешен одит в публичния сектор, прилагането на нормативните актове, касаещи нормативната уредба в община и нормативните актове, касаещи дейностите по одит в публичния сектор; притежаване на умения за работа с офис пакет за Windows и с интернет.
Необходими компетентности:
- ориентация към резултати;
- умение за работа в екип;
- обективност на преценката;
- комуникативна компетентност;
- професионална компетентност;
- аналитична компетентност;
- способност да анализира информация, да я синтезира и да представя резултати;
- познава законодателството, свързано с дейността на общинската администрация;
- познава нормативните документи – правилници, инструкции и процедури, които се отнасят до успешното упражняване на длъжността;
- способност да работи адекватно под напрежение;
- убедителност при водене на дискусии;
- стремеж към развиване на собствен потенциал (повишаване на професионалната квалификация);
- лоялност и опазване на доброто име на администрацията.
Минимален размер на основната заплата, определена за длъжността съгласно приложение № 1 към чл.3, ал.2 от Наредба за заплатите на служителите в държавната администрация: 1077 (хиляда седемдесет и седем) лева.
Брой работни места, за които е обявен конкурсът: 1 (едно).
Начин на провеждане на конкурса:
I-ви етап – решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията, в която е конкурсната длъжност;
II-ри етап – интервю.
Необходими документи за участие в конкурса:
- заявление за участие в конкурса съгласно Приложение № 3 към чл.17, ал.2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители;
- декларация от лицето за обстоятелствата по чл.17 ал.3, т.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители;
- копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността (сертификат “вътрешен одитор в публичния сектор”, издаден от министъра на финансите след успешно положен изпит по чл.53 от ЗВОПС или валиден международно признат сертификат за вътрешен одитор); ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
- копие от документите, които удостоверяват продължителността на професионалния опит;
- други документи, които според кандидата биха били свързани с изискванията за заемането на длъжността;
- автобиография.
Място и срок за подаване на документите:
В сградата на Община Исперих на адрес гр.Исперих, ул. “Васил Левски” № 70, тел. 08431/2184; лице за контакт: Севим Адем Махмуд – секретар на община Исперих.
Документите могат да бъдат подадени по електронен път чрез електронна поща на адрес [email protected], като в този случай заявлението за участие в конкурса съгласно Приложение № 3 към чл.17, ал.2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и декларацията по чл.17, ал.3, т.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
Кандидатите подават документите си лично или чрез пълномощник, като представят оригиналите им за сравнение.
Срок за подаване на документите: от 01.08.2025 г. (включително) до 14.08.2025 г. (включително) всеки работен ден от 08.00 до 17.00 часа.
Обявлението да бъде публикувано на таблото за обявления в Общинска администрация – Исперих, в специализиран сайт или портал за търсене на работа, на официалната интернет страница на Община Исперих и в регистъра по чл.61, ал.1 от Закона за администрацията.
Списъците и другите съобщения във връзка с конкурса да бъдат обявени на таблото за обявления в Общинска администрация – Исперих и на официалната интернет страница на Община Исперих.
Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.