Фактурист - редовно работно време
БАБ Консулт, агенция за подбор на персонал, търси мотивиран и организиран Логистичен специалист, който да се присъедини към екипа на наш доверен партньор – стабилна и утвърдена производствено-логистична структура.
✅ Основни отговорности:
- Ежедневно изготвяне на справки за наличности в логистичнита база;
- Обработка на клиентски заявки – въвеждане, проверка на наличности, комуникация с дистрибутори;
- Фактуриране на заявки, включително обработка на заявки с кредитен контрол и проследяване на обратна връзка с клиенти;
- Поддържане на точна документация и месечна отчетност;
- Активно съдействие при възникнали казуси с доставки и координация между различни отдели;
✅ Изисквания към кандидата:
- Средно образование (висше е предимство);
- Предишен опит в администрация на доставки, логистика или фактуриране;
- Компютърни умения – MS Office, ERP системи;
- Добри организационни и комуникационни умения;
- Внимание към детайлите и отговорност в документооборота.
✅ Какво предлага работодателят:
- Дългосрочна и сигурна заетост в утвърдена организация;
- Добри условия на труд и въвеждащо обучение;
- Възможности за развитие;
- Коректни трудово-правни отношения и допълнителни социални придобивки;
- Стандартно работно време - от понеделник до петък (8:00-17:00ч.)
- Служебен транспорт;
- Допълнителен бонус над основната заплата след третия месец.
Ако се разпознавате в тази позиция и желаете да бъдете част от отговорен и динамичен екип, изпратете своето CV.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Б.А.Б.Консулт ЕООД е лицензирана агенция за подбор и консултиране на персонал (регистрационен номер 3051 / 2020 г. ) в Агенцията по заетостта , която е създадена с идеята за подпомагане на заетостта на територията на България. Нашата мисия е да запознаем доказаните работодатели в страната със стойностните служители! Изпращайки личните си данни, Вие давате съгласие "БАБ КОНСУЛТ ЕООД" да събира, обработва, използва и прехвърля личните Ви данни с цел подбор и намиране на работа.
✅ Основни отговорности:
- Ежедневно изготвяне на справки за наличности в логистичнита база;
- Обработка на клиентски заявки – въвеждане, проверка на наличности, комуникация с дистрибутори;
- Фактуриране на заявки, включително обработка на заявки с кредитен контрол и проследяване на обратна връзка с клиенти;
- Поддържане на точна документация и месечна отчетност;
- Активно съдействие при възникнали казуси с доставки и координация между различни отдели;
✅ Изисквания към кандидата:
- Средно образование (висше е предимство);
- Предишен опит в администрация на доставки, логистика или фактуриране;
- Компютърни умения – MS Office, ERP системи;
- Добри организационни и комуникационни умения;
- Внимание към детайлите и отговорност в документооборота.
✅ Какво предлага работодателят:
- Дългосрочна и сигурна заетост в утвърдена организация;
- Добри условия на труд и въвеждащо обучение;
- Възможности за развитие;
- Коректни трудово-правни отношения и допълнителни социални придобивки;
- Стандартно работно време - от понеделник до петък (8:00-17:00ч.)
- Служебен транспорт;
- Допълнителен бонус над основната заплата след третия месец.
Ако се разпознавате в тази позиция и желаете да бъдете част от отговорен и динамичен екип, изпратете своето CV.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Б.А.Б.Консулт ЕООД е лицензирана агенция за подбор и консултиране на персонал (регистрационен номер 3051 / 2020 г. ) в Агенцията по заетостта , която е създадена с идеята за подпомагане на заетостта на територията на България. Нашата мисия е да запознаем доказаните работодатели в страната със стойностните служители! Изпращайки личните си данни, Вие давате съгласие "БАБ КОНСУЛТ ЕООД" да събира, обработва, използва и прехвърля личните Ви данни с цел подбор и намиране на работа.