Младши експерт клиентски център
Младши експерт клиентски център
Търсим отговорни и комуникативни хора, които да се присъединят към нов екип, ангажиран с клиентско обслужване и логистична координация в пет работни зони на територията на София. Работата е подходяща за хора с добри организационни умения, перфектен английски и желание за самостоятелна и гъвкава работа от всяка точка в страната.
Във всяка зона ще работят по двама отговорници, които ще си разпределят деня на смени – например един от 09:00 до 14:00 ч., а другият от 14:00 до 18:00 ч., от понеделник до петък. Съботните дежурства от 09:00 ч. до 15:00ч. ще се редуват или разделят.
Каним те да:
• Приемаш обаждания от клиенти в съответната зона – отговаряш на въпроси относно доставка, съдържание и услуги към пратки, както и очаквано време за посещение от куриер;
• Попълваш товарителници и други данни към заявки за куриер;
• Съдействaш на англоговорящи колеги – насочваш ги към адреси, обясняваш особености на доставката;
• Поддържаш ефективна комуникация между клиенти и куриери.
Какво предлагаме:
• Договор: Договор за поръчка;
• Заплащане: 15,63 лв./час;
• Гъвкаво разпределение на времето: Пн–Пт: 09:00–18:00 ч.; Съб: 09:00–15:00 ч.;
• Работа от всяка точка на България: Само с лаптоп, слушалки и стабилна интернет връзка;
• Онлайн обучение преди започване;
Изисквания:
• Отличен говорим английски език – комуникация с англоговорящи колеги;
• Добри комуникационни и организационни умения;
• Желателно е да си от София и да познаваш някоя от посочените зони;
Люлин, Банишора, Дианабад, Средец и Изток
• Предимство е, ако можеш да поемеш целия работен диапазон: Пн–Пт: 09:00–18:00 ч.; Съб: 09:00–15:00 ч.
Ако искаш да се включиш в динамична и гъвкава работна среда, изпрати ни своята автобиография. Всички документи ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност. Само одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю, а избраните кандидати ще сключат договор за поръчка с Еконт Експрес АД.
Във всяка зона ще работят по двама отговорници, които ще си разпределят деня на смени – например един от 09:00 до 14:00 ч., а другият от 14:00 до 18:00 ч., от понеделник до петък. Съботните дежурства от 09:00 ч. до 15:00ч. ще се редуват или разделят.
Каним те да:
• Приемаш обаждания от клиенти в съответната зона – отговаряш на въпроси относно доставка, съдържание и услуги към пратки, както и очаквано време за посещение от куриер;
• Попълваш товарителници и други данни към заявки за куриер;
• Съдействaш на англоговорящи колеги – насочваш ги към адреси, обясняваш особености на доставката;
• Поддържаш ефективна комуникация между клиенти и куриери.
Какво предлагаме:
• Договор: Договор за поръчка;
• Заплащане: 15,63 лв./час;
• Гъвкаво разпределение на времето: Пн–Пт: 09:00–18:00 ч.; Съб: 09:00–15:00 ч.;
• Работа от всяка точка на България: Само с лаптоп, слушалки и стабилна интернет връзка;
• Онлайн обучение преди започване;
Изисквания:
• Отличен говорим английски език – комуникация с англоговорящи колеги;
• Добри комуникационни и организационни умения;
• Желателно е да си от София и да познаваш някоя от посочените зони;
Люлин, Банишора, Дианабад, Средец и Изток
• Предимство е, ако можеш да поемеш целия работен диапазон: Пн–Пт: 09:00–18:00 ч.; Съб: 09:00–15:00 ч.
Ако искаш да се включиш в динамична и гъвкава работна среда, изпрати ни своята автобиография. Всички документи ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност. Само одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю, а избраните кандидати ще сключат договор за поръчка с Еконт Експрес АД.