За длъжността „Главен експерт“ в дирекция „Административна, финансова-счетоводна дейност и управление на собствеността” – 1 щатна бройка.
1. Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
Подпомага експертно дейността по управлението на човешките ресурси като участва в разработването и приложението на вътрешни правила и процедури и изготвя становища по конкретни казуси. Администрира дейностите, свързани с планирането, подбора, назначаването, обучението, кариерното развитие, оценяването и заплащането на персонала като създава, организира и съхранява съответната документация според изискванията на нормативната база. Въвежда и обработва информацията в програмния продукт за управлението на човешките ресурси в НАЦИД. Приема, обработва и съхранява декларациите по чл. 35 от ЗПКОНПИ на служителите в центъра и води регистър на подадените декларации. Участва в процеса по управление на риска в НАЦИД. Изпълнява функциите на финансов контрольор като осъществява предварителен контрол за законосъобразност върху дейностите с пряко финансово изражение и води съответните регистри. Приема, регистрира и обработва документи на хартиен и електронен носител и извършва съответните вписвания в системата за управление на документооборота. Във връзка с годишното отчитане на дейността и провеждането на конкурси за назначаване и подбор на държавни служители извършва вписвания в съответните раздели на Интегрираната информационна система на държавната администрация. Изготвя статистически отчети за наетите лица, отработеното време, средствата за работна заплата и други разходи за труд.
2. Изисквания за заемане на длъжността:
2.1. Минимални изисквания съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията (КДА) и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
· Минимална степен на завършено образование съгласно КДА: бакалавър;
· Минимален ранг съгласно КДА: IV младши;
· Минимален професионален опит съгласно КДА: 3 години;
· Кандидатите трябва да отговарят на условията на чл. 7, ал. 1 и ал. 2 от Закона за държавния служител.
2.2. Допълнителни изисквания съгласно длъжностната характеристика за длъжността:
· Предпочитана област на висше образование: Социални, стопански и правни науки
3. Начин на провеждане на конкурса:
· Тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията, в която е конкурсната длъжност;
· Интервю
4. Необходими документи за кандидатстване:
· Заявление за участие в конкурса по образец (Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители), към което се прилагат:
· Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
· Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен (ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага);
· Копие от документите, които удостоверяват продължителността на професионалния опит: трудова, служебна или осигурителна книжка, документи за извършване на дейност в чужбина.
5. Място и срок за подаване на документите
· Заявлението и приложените към него документи се подават лично от кандидата или чрез пълномощник в сградата на Националния център за информация и документация на адрес: гр. София, бул. „Д-р Г. М. Димитров“ № 52 А, стая 204, в дирекция „Административна, финансово-счетоводна дейност и управление на собствеността“, в работни дни от 11.00 ч. до 12.30 ч. и от 14.00 ч. до 15.00 ч.;
· Заявлението и приложените към него документи може да се подават и по електронен път на e-mail: nacid@nacid.bg, като в този случай заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис;
· Краен срок за подаване на документи: 19.05.2022 г. /включително/, 15.00 ч.
· Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъците или други съобщения във връзка с конкурса:
o интернет страницата на НАЦИД www.nacid.bg
o табло за съобщения в сградата на НАЦИД на адрес: гр. София, бул. „Д-р Г. М. Димитров“ № 52 А, етаж II
· Лице за контакт: Маргарита Стойчева
· Телефон за контакти: 02/817 38 24
· Български граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
6. Минимален размер на основната заплата, определена за длъжността: 740.00 лв.
Основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението.
7. Информация за теста ще се предоставя от Иванка Котева – Директор на дирекция „Административна, финансово-счетоводна дейност и управление на собствеността“ в Национален център за информация и документация, тел. 02/8173826
Ден на публикуване: 09.05.2022 г.