Компания с дейност в областта на ритейла, търси TРЗ и оперативен технически секретар .
Изисквания:
• Опит като ТРЗ;
• Познаване на нормативната уредба в областта на счетоводното и данъчното законодателство, кодекса на труда и кодекса на социалното осигуряване;
• Компютърна грамотност (Excel, Word, Internet); познаване и работа с ТРЗ софтуер ОМЕКС ще се счита за предимство.
• Работа с електронен подпис и онлайн банкиране.
Задължения и отговорности:
• Изготвяне на заплати, ТРЗ и личен състав на персонала в дружеството/около 35 човека/;
• Изготвяне, обработка и съхранение на досиета на работниците и служителите;
• Оформяне на трудови книжки, изготвяне на заповеди, водене на инструктажни книги и др.;
• Изготвяне и подаване на уведомления по чл. 62 от КТ;
• Изготвяне на документи и справки при проверки от ГИТ;
• Обработване на първични и вторични документи и изготвяне на справки
• Контрол на складови наличности и участия в провеждане на инвентаризации;
•. Заприхождаване на стоки в складова програма (опит с Барси е предимство);
• Умения за работа в екип, лоялност и позитивно отношение;
• Отлични умения за планиране на времето и организация на изпълнението на задачите;
• Организиране на куриерски пратки;
• Кореспонденция с чужди и други контрагенти на фирмата;
Компанията предлага:
• Работа в стабилна компания на пълен работен ден;
• Мотивиращо стартово възнаграждение;
• Отлична работна обстановка;
• Коректно и лоялно отношение
• Офис с централна локация