Ние сме компания оперираща в различни сфери на пазара, като основната мисия е да доставя удобство, комфорт и здравословен начин на живот на клиентите си. Гордеем се с нашите впечaтляващи хотела, спортни зали и ресторанти.
Във връзка с разширяването на дейността , търсим да назначим:“ ОФИС Мениджър“ за нашата нова бизнес сграда в Младост 4
ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ:
• Създава и проследява цялостния работен процес.
• Следи за изпълнение на задачите.
• Следи за плащания по договори с контрагенти на компанията.
• Осъществява и поддържа контакт с различни контрагенти на компанията
• Организира и отговаря за високото качество на работа.
• Проследяване и систематизиране на входяща и изходяща информация
• Организация на снабдяването с офис консумативи
ИЗИСКВАНИЯ:
• Завършено висше образование
• Владеене на английски език.
• Много добра компютърна грамотност
• Умения за планиране, организиране и оптимизиране на работния процес.
• Умение да подрежда по приоритет, спазване и изпълнение на срокове.
• Лоялност и отговорност.
• Възможност за вземане на адекватни и бързи решения
КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:
• Социални придобивки
• Отлично възнаграждение
• Коректни трудови отношения с фирма Вентрин ЕООД
Ако обявената позиция представлява интерес за Вас, моля изпратете автобиография и актуална снимка.
Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю