Административен асистент
Менпауър България е световен лидер в професионалните решения по подбор на персонал и управление на човешките ресурси.
За наш партньор – международна производствена компания с утвърдено име и присъствие, търсим организиран и мотивиран кандидат за позицията:
Административен Асистент
Основни отговорности:
- Осигуряване на административна и организационна подкрепа на бизнес операциите;
- Поддържане на кореспонденция по имейл и изготвяне на различни справки и отчети;
- Обработване и поддържане на документация и архив;
- Планиране и организиране на събития, пътувания, резервации и други;
- Осигуряване на високо ниво на сътрудничество и координация с другите отдели и с външни организации;
Изисквания:
- Подходящо висше образование;
- Предишен професионален опит в административна роля е голямо предимство;
- Отлични междуличностни умения и способност за ефективна комуникация;
- Много добър английски език;
- Отлични компютърни умения - MS Office;
- Шофьорска книжка кат. В - активен шофьор;
- Енергична и самостоятелна личност с инициативен подход и високо чувство за отговорност;
Компанията предлага:
- Дългосрочен работен ангажимент в стабилна и утвърдена компания;
- Конкурентно възнаграждение и коректни трудови взаимоотношения;
- Пакет от допълнителни придобивки - ваучери за храна, безплатен обяд и др.
- Стандартно работно време от понеделник до петък в модерен офис;
- Отлична работна атмосфера сред екип от професионалисти;
- Възможности за професионална реализация и развитие;
Ако това предложение Ви е заинтригувало и смятате, че отговаряте на изискванията, очакваме Вашето актуално CV.
Всички кандидатури ще бъдат разглеждани при пълна конфиденциалност.
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Менпауър България има лиценз № 2033/20.04.2016 г.
